måndag 24 oktober 2011

ÄNTLIGEN!

Ojoj så trött jag är, Wilmas och mitt äventyr tog på krafterna och tror nästan jag lever mig in i Magnus tidsomställning med. Nu är han ÄNTLIGEN hemma igen efter tio dagar i USA. Han har varit i en stad utanför New York och jobbat, helgen tillbringade han i New York. Han hade shoppat en hel del till både mig och Wilma, bland annat världens sötaste Ralph Lauren klänning till lillsnuttan. Kommer bli såå fin i sommar. Jag fick bland annat skor, jeans och massa hudkrämer från Victoria Secret. Tack älskling! Självklart hade han hunnit turista massor också. Vet ni vem Magnus springer på mitt på gatan i New York?! LINA!! Hur stor är sannolikheten?!

Nu sitter vi och planerar när vi ska åka dit. Någon som har tips på bästa månad att åka dit? Är augusti för varmt?  
Vid 10-tiden i morse packade jag och Wilma in oss i bilen och körde mot Arlanda. Det var hur dimmigt som helst, dimman i Lûtzen kan slänga sig i väggen. Det var dessutom 0-gradigt ute, men inte så mycket trafik så det var skönt det. Första stoppet blev i Västerås på deras nyöppnade IKEA, åt mat och gick en sväng i varuhuset. Vid 13-tiden åkte vi vidare, precis när vi rullat iväg får jag sms från Magnus att jag inte behöver stressa för de har inte ens lyft från Frankfurt. Så planet var alltså försenat, var ingen idé att vända tillbaka så tänkte vi åker väl sakta mot Arlanda. Stannade vid en mack och gav Wilma mat och försöka fördriva tiden. Vid 15 åkte vi fram till terminal 5 och satte kvar i bilen och lekte lite. Magnus plan skulle landa 15.20 så då gick vi mot utgången och ställde oss och väntade, väntade och väntade...när vi står där och väntar kommer min syssling Sofie ut som också varit i New York! Kul att träffa dig, Sofie!! Tillslut kom även Magnus och det var verkligen en härligt återseende för oss alla. Wilma blev väldigt glad och trivdes direkt i pappas trygga famn. Packade in oss i bilen och åkte hemåt...skönt att han nu äntligen är hemma igen och ska bli underbart med en ledig dag tillsammans imorgon.  

Nu ska vi ta och sova, hoppas vår lilla kvällspigga flicka också vill det :)

Godnattkram till er

Wilmas kläder och skor från USA :)

Hur söt är den inte?!




2 kommentarer:

  1. Tack för omnämnandet ;) fina saker till lilla Wilmizen. Puss

    SvaraRadera
  2. snyggt med R&L kläder!

    SvaraRadera