lördag 22 oktober 2011

Godnatt

Godnatt på er!

Nu ligger lilla älsklingen och sover sen ett tag tillbaka och jag sitter här i soffan och slösurfar samtidigt som jag tittar på någon film som är på TV. Jag ska också gå och lägga mig snart, har varit rätt seg idag. Wilma och jag har haft en mysig kväll här hemma, vi har mest suttit och myst  i soffan. Tyvärr så har Wilma blivit förkyld så hon var väldigt myssugen ikväll, men på toppenhumör. Inte mig emot att hon ville sitta och mysa, men tycker så synd om henne som är krasslig.

På eftermiddagen var Wilma hos mamma och S och lekte massa och jag låg då i soffan och bara slappa. Skönt!

Nu kastar jag också in handduken för idag!

Sov gott!


-Godnatt!

3 kommentarer:

  1. Godnatt, från oss i Motala!

    SvaraRadera
  2. Sov så gott, hälsa Wilma!

    SvaraRadera
  3. Godmorgon! Jag sitter nu 8000 meter ovan mark och surfar. Det ska verkligen bli skönt att komma ner till värmen. Hoppas att Wilmas förkylning är bättre idag. Ha en bra dag. Kram

    SvaraRadera