fredag 7 oktober 2011

Hej på er!

Efter mycket om och men har jag bestämt mig för att blogga lite. Tänkte att ni själva får bestämma hur mycket ni vill veta om mig och Wilmas vardag därför är det bättre att skriva om det här än att lägga upp allt på facebook.
Vet inte riktigt var jag ska börja? Hur som helst föddes vår underbara lilla Wilma den 20 juni och sen den dagen fick livet en helt ny dimension! Hon är helt underbar, har sovit hela nätterna sen nästan första veckorna och det är vi väldigt tacksamma för och då vaknar vi alla pigga och glada!

Jag kommer här att lägga upp lite gobitar från min och Wilmas vardag. Det har redan gått över tre månader med Wilma och vi har hunnit gjort så himla mycket redan. Men vi börjar här och nu...

Nu är det fredagkväll, M och jag sitter och slappar framför idol, Wilma ligger och sover sen någon timme tillbaka. Hon vaknade vid 8 i morse och var på sitt bästa humör, underbar start på dagen att få vakna av att höra Wilma ligga i sin vagga och "prata". Kärlek!! Under dagen har mormor och morfar varit här, alltså Wilmas gammelmormor och morfar. Wilma somnade då tryggt i gammelmorfars famn, mys! Det besöket avlöstes av min lillebror och J, de lekte med en mycket glad och pigg Wilma.

Ha en fortsatt trevlig fredag!

Kram

2 kommentarer: