onsdag 19 oktober 2011

Höstrusk

Hej på er!

Usch vilket väder vi vaknade upp till idag. Regnet öser ner och jag är inte ett dugg sugen på att ge mig ut, men som tur är så slipper vi det. Vi har inga måsten idag, men hoppas att regnet ger sig en stund så vi får vår dagliga promenad ivilket fall.

Wilma och jag har precis badat, mysigt!

Igår var jag och Wilma hemma hos Anna. Wilma och även jag) var jättetrötta innan vi skulle åka dit. Hon somnade i bilen, men så fort Noel visade sig vaknade hon och var jättepigg och på väldigt bra humör. Wilma och Julie satt mest och studerade varandra, gulligt! Blev bjuden på en väldigt god maträtt. Fick under kvällen även ett oväntat och mysigt samtal från USA :)

Nu ska jag gå och ta upp lilla sötisen som ligger inne i sovrummet och pratar.

Ha en bra dag!

Kram

Wilma och Julie :) var inte det lättaste att få de att kolla i kameran båda två samtidigt.




Uppdatering: Skrev detta inlägg i förmiddags, men hann inte lägga ut det innan det plingade på dörren. Nu har precis Jojjo & Jennifer åkt härifrån, vi har haft en mysig dag tillsammans. Kul med spontanbesök!

2 kommentarer:

  1. Gosepluttar! Kan upplysa om att maten var godare idag, smakade inte senap alls :)Det första Noel frågade i morse var: "var är Wilma" och sen "var är Emma"... Han saknade er!

    SvaraRadera
  2. Sv: Kul att du är med och tävlar om presentkortet på Nelly.com! Vinnaren utses ikväll och publiceras imorgon!

    SvaraRadera