söndag 30 oktober 2011

Manchester United

Godnatt på er!

Har varit fullt hus här nästan hela dagen, Martin och Jenny är fortfarande kvar så jag skriver ett kort inlägg.

Babysimmet var jättebra idag, vi lärade oss några nya saker som blir roliga att testa sen på egen hand. Vi testade idag att låta Wilma simma mellan oss under vattnet. Den ena hade på sig en cyklop för att se Wilma under vattnet, väldigt häftigt! Efter badet kom mamma, Sture och pappa hit och åt tacos.

På dagen idag gjorde vi fotavtryck av Wilmas fötter. Jag visar bilder och skriver om det imorgon.  

Nu ska vi ta och fixa lite här innan det blir sova. Imorgon får vi se om jag och Wilma orkar oss iväg på mammagympan eller inte...är väldigt skönt med sovmorgon också :)

Kram

Detta möttes jag av när jag kom hem
 från brunchen igår.

1 kommentar:

  1. Tack för maten! Det var roligt att få träffa en pigg och pratglad Wilma. Kram

    SvaraRadera