tisdag 11 oktober 2011

Playdate

Idag har vi haft en mysig dag hemma hos Jojjo och lilla Jennifer. Vi tog oss en härlig promenad dit i det underbara höstvädret. Det tar bara 35 minuter att gå till Jojjo från oss, perfekt! Både Wilma och Jennifer var på sitt bästa humör. Det var så gulligt att se när J och W visade intresse för varandra. Innan har det bara varit J som varit intresserad av W, men idag tyckte även W det var roligt! W satt i babysittern och pratade med J som satt nedanför på golvet och lekte. Jag blev även bjuden på en god lunch, tack Jojjo! Senare kom även Jonas och lilla Seb hem. Så jag hann leka lite med Seb innan M kom och hämta oss.
Just nu sitter jag hemma hos mamma och S, har fått mat och Wilma ligger här bredvid och sover i soffan. Har passat på att leta på vinden efter mina gamla leksaker. Var ju INTE EN barbiedocka jag hade när jag var liten, undra om det är något W vill leka med?!

Nu blir det att heja på Sverige.

Vad har ni haft för er idag i det fina höstvädret?

Kram på er

Duktiga Seb hjälper Wilma med leksakerna medan Jennifer tittar på.

Var svårt att få båda att kolla in i kameran :)

Något var mer spännande borta i soffan...


7 kommentarer:

  1. Väldigt kul att följa Wilmas ''utveckling''! :D

    SvaraRadera
  2. Mys mys! Var alldelles för länge sen jag såg er allihopa nu. Kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt det är att du bloggar!! Ser fram emot att se er "live" imorgon . Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Nu äntligen funkade det att skriva :) M

    SvaraRadera
  5. Jätteskoj att ha er på besök ikväll. Wilma var ju på toppenhumör när hon vaknade. Hon gladdes sig säkert åt Sveriges seger. Kram Anne

    SvaraRadera
  6. Vilka fina bilder ! Visst är han duktig Seb ! ? !

    SvaraRadera
  7. Ja han är verkligen duktig! Märks att han har blivit äldre :) Bra med en redig "karl" till småtjejerna hihi Kram

    SvaraRadera