söndag 16 oktober 2011

Sköna söndag

Nu ligger Wilma här bredvid mig i soffan och sover så sött. Vi har varit iväg på babysim och idag följde mormor/mamma med istället för M. Mysigt! Gick som vanligt väldigt bra och vi körde ett antal dyk. Vi har bara en gång kvar nu, men det känns som vi är "fullärda" och nu kan detta och testa mer på egen hand. Det gäller bara att se till att komma iväg för det är verkligen jättemysigt att åka iväg och bada hela familjen. Wilma somnade i bilen hem och vaknade nyss, åt och somnade om.

Igår kväll hade Wilma och jag besök av Åsa, mysigt! Både Åsa och jag har bortresta sambos, så vi slog oss ihop. Wilma ville inte missa något skvaller så hon höll sig vaken längre än vanligt, men det var bara roligt och mysigt!

Idag tog Wilma och jag oss en sovmorgon (som vanligt.) Hon är verkligen en liten sömntuta, undra vem hon brås på?! Kan det vara mig?! ha ha Vi åt frukost och kollade nyhetsmorgon. Wilma lekte mest med manicklarna, men verkar intresserad av omvärlden och kollar flitigt på nyheterna, bra tycker mamma Emma! :)

Efter lunch åkte vi med mamma/mormor till Marieberg. Sprang på min kusin Peter med familj. Wilma var väldigt fascinerad av hennes syssling Nelly. Blev inget köpt för mig utan lämnade bara tillbaka en klänning som inte passade.

Nu ska jag mysa lite med Wilma som precis slog upp sina ögon.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

kram på er


Wilma i soffan framför nyhetsmorgon.

Uppdatering: Är Sporten på TV nu och Wilma verkar väldigt intresserad av även det, så då blir nog även pappa Magnus nöjd!

3 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder!! Vem lilla sömntutan brås på kan jag nog gissa;) // kram Marie

    SvaraRadera
  2. Skoj att vara med på badet idag. Härligt att se att Wilma gillar det och att hon inte har något emot att doppa huvudet.

    SvaraRadera
  3. hon är så fin! mini emma =) vi saknar dig som lärare!! /lejla

    SvaraRadera