söndag 27 november 2011

Ännu mer fina presenter...Thomas Sabo

Nu har vi precis kollat klart på reprisen av På spåret som vi missade i fredags, perfekt söndagsunderhållning...

Tänkte visa er lite mer presenter som Wilma fick igår, helt otroligt så mycket saker hon fick..Imorgon ska jag även skriva lite om själva namngivningen.

Nu ska jag nog ta och sova, är riktigt trött...tar på krafterna att anordna fest plus att det verkligen är grått och trist ute.

Sov gott!

Kram

Wilma har nu finare halsband än vad jag har, kanske
kan få låna det av henne när jag ska vara fin?! :)
Ett Thomas Sabo halsband och en berlock till, superfint!
Berlocken var en Birth Stones - Juni i lila. Hur passande var inte det?!
Wilmas farmor & farfar har väldigt bra smak!

Ett jättegulligt guldhjärta från min mormor & morfar!


En väldigt cool Muminklocka i Arabia. Var min snälla morbror &
Mona som gav den.

Vi satte upp den ovanför dörren i Wilmas rum.

Små söta burkar som Wilma ska lägga sin första tand och lock i.
Locken kunde hon ha lagt i för länge sen...
Mina kusiner Markus & Matilda med respektive som gav dessa.



1 kommentar:

  1. Vet i vart de små burkarna med min första tand och lock är ifrån ? Mvh Johanna

    SvaraRadera