torsdag 24 november 2011

Fix & trix...

Godnatt på er!

Nu har vi suttit hela kvällen och fixat inför lördagens namngivning, är en hel del att fixa och vi hoppas att det blir riktigt lyckat. Jag ska inte avslöja något än vad vi gör...Kommer efter lördagen.

Idag har Wilma och jag varit på stan och ätit lunch med Anna och Julie (dock sov Julie under hela lunchen). Wilma var med tom vid matbordet, satt i egen matstol och tyckte det var väldigt spännande och roligt. Vi var på Java och åt, blev som vanligt skaldjurssallad. Mums!

Vi uträttade sen lite ärenden innan vi tog bussen hem. Är väldigt smidigt att åka buss med barnvagn, men tyvärr blev jag less när jag åkte upp på stan pga att jag var tvungen att gå av bussen tidigare än jag skulle pga att det kom två tanter med rullatorer och jag fick då inte plats...har de någon förtur?! Så jag fick snällt gå av...tur att jag nästan var framme när det hände annars vet jag inte vad som hänt?

Sov gott!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar