tisdag 15 november 2011

Fotboll och kebab

Godkväll på er!

Igår blev det inget skrivet, hade fullt upp hela dagen så orkade inte sätta mig och skriva något. Började dagen med mamma-core på Friskis & Svettis. Är så himla härligt och se Wilma så glad när musiken kommer igång och jag börjar "jympa". Det ser nästan ut som att hon försöker göra likadant som mig. Efteråt tog jag och Ulrika en rask promenad hem, skönt! Tyvärr fick jag värsta skoskaven..ska aldrig mer ha korta strumpor i skor. Var hemma, slappade och lekte med Wilma. På eftermiddagen tog vi oss en till kort promenad. Senare kom Martin hit och lekte med Wilma, även pappa kom förbi så det var fullt hus.

På kvällen var Wilma hos mamma och Sture, mamma åkte till Italien idag så hon ville passa på att umgås extra med Wilma. Magnus och jag passade då på att åka ut för att kika golv och tapeter, vi har planer på att göra om hallen.

Idag har vi verkligen bara varit, mycket skönt! Solen har varit framme hela dagen så vi gav oss ut på en härlig promenad, men det känns verkligen att det börjar bli vinter nu...burr!!

Vi har precis tryckt i oss varsin kebabrulle (åt dock bara halva, varför kan man inte beställa halva?!) som Magnus och Wilma varit nere och köpt.

Nu får vi heja på Sverige!

Kram på er


Wilma leker i babygymet

Bjuder på en gammal bild från babysimmet :)

3 kommentarer:

  1. Oj vad länge sedan jag läste er blogg. Du är så duktig att skriva!!
    3 av oss kollar fotbollen medan Ell är på Twiday. Hon berättade häromdagen (när hon lagt sig!!!) att hon ätit med Wilma. Jag blev avundsjuk.
    Vi måste ses snart och få höra allt från Magnus och hans resa. Jag sitter och läser allt jag hittar just nu om NY.
    Kram H

    SvaraRadera
  2. Men myster då...du får se till att gå in dagligen!! ;) Fy skäms på dig..
    Mmm Wilma fick ju äta myslunch med Ellen...du får säga till någon dag när du är i stan! Välkommen!
    Ses!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Trevligt läsning här i Italien. Kram

    SvaraRadera