tisdag 29 november 2011

Leksaker, gosedjur och födelsedagståg...

Hej på er!

Hoppas att ni sovit bra. Jag drömde inatt att det snöade massa, men var tydligen bara en dröm...

Låg och läste länge igår, kunde inte sluta mitt i upplösningen så läste ut boken Livet deluxe (Jens Lapidus). Jag gillar den typen av böcker, väldigt spännande och läskigt att sånt pågår i vårt samhälle. Jag hoppas det blir en fortsättning för jag är nyfiken på vad som händer efter...Nu gäller det att hitta en ny bok som man kan koppla av med på kvällarna, någon som har något tips?!

Nu ligger Wilma och sover sin förmiddagslur och jag ska fixa lite här hemma. Vi har inga planer för dagen, skönt!

Tänkte visa det sista av Wilmas presenter (som jag tagit kort på)...ojoj så mycket fina saker hon fått! Tack alla ännu en gång.

Ha en bra tisdag!

Hörs senare!

Kram


Den fina BRIO-clownen och den populära skallran
 från Anna Öhman med familj.

Jättefin nyckelpiga med hjul från Teddycompaniet. Från Magnus
kompis Henke med familj.

Ett jättefint födelsedagståg från min kusin Peter
och min barndomsvän Elin.

Gullig prinsessnalle från Magnus kusin Jeanette med barn.

Cool leksak från Wilmas kusiner.

Gullig nallebjörn från Teddycompainet från
Magnus moster & Kurt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar