fredag 25 november 2011

På spåret

Hej på er!

Usch vilket väder det är här idag. Det blåser nästan storm och är allmänt ruggigt. Det kändes dessutom som att det kom några regnstänk när jag gick iväg till Camilla. Nu är vi hemma igen efter en mysig fredagsfika med de andra. Wilma somnade direkt i vagnen när vi gick hem så nu står hon står ut på altan och sover.

Ni har väl inte missat att På spåret har säsongspremiär ikväll?! Kl 20.00 får ni bänka er framför TV:n. Jag var ju hemma hos min kollega i fredags med hela arbetslaget och då spelade vi sällskapsspelet På spåret. Var riktigt roligt! Resorna var på DVD och det var precis som på TV, mycket roligt spel! Har letat efter det på många ställen och det verkar tyvärr som att det inte säljs längre...någon som vet?!

Vi hade då även köpt mat från Karishma. Kan verkligen rekommendera stället! Supergod mat!

Nu ska jag ta och fixa lite lunch.

Hoppas fredagskänslan infunnit sig?!

Kram  

1 kommentar:

  1. Hej hej,

    hoppas allt är bra? Ville bara tipsa om roliga tävlingar i min blogg, bl.a. Presentkort på Darling Express värt hela 500kr, Presentkort på Thira för 250kr och flera andra!

    Om du inte gillar såna här kommentarer, ber jag om ursäkt. Ha en mysig helg och en härlig 1a Advent!

    Kram Nathalié

    SvaraRadera