onsdag 16 november 2011

En present till dig själv i höstmörkret eller en julklapp?!?!

Hej på er!

Hoppas dagen har börjat bra. Här är det bara bra, Wilma ligger och sover sin förmiddagslur nu och jag fixar lite.

TIPS! Se hit! Jag upptäckte i morse när jag låg och surfade i telefon att Dagens deal hade ett bra erbjudande idag som jag tänkte tipsa er om. De erbjuder nu halva priset på presentkort på Badrummet SPA som ligger högst upp på Clarion Hotel i Örebro. Jag har varit där flera gånger och rekommenderar Fia som jobbar där. Varför inte passa på att ge dig själv en present i höstmörkret eller en julklapp till någon du tycker om?! Jag själv uppskattar verkligen denna typ av presenter och det tror jag fler gör...

Klicka här för att ta del av erbjudandet. Jag har själv köpt flera deals och det fungerar jättebra!

Ha en bra dag!

Kramar





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar