onsdag 2 november 2011

Randigt

Godkväll på er!

Nu har jag satt mig i soffan och bara tar det lugnt. Var ju ett tag sen sist, blivit en vana att uppdatera varje dag. Igår hände det inte speciellt mycket, Wilma och jag var bara inne hela dagen. Var ute på vår dagliga promenad, men det var knappt jag orkade det. Hade noll energi igår, men idag är den mer än tillbaka!

Idag har det varit full fart, vid halv elva kom Martin hit och jag tog du bussen upp på stan. Sprang in en snabbis på PoP som hade jubileumserbjudande på allt randigt. Jag kunde inte motstå att köpa lite randiga kläder till Wilma. Får bli julklappar, gäller bara att komma ihåg att jag köpte det redan nu. Kl 11.45 började en timmes hårdträning, körde mitt första skivstångspass sen förlossningen. Det kändes väldigt bra, men oj så svettigt det var. Träffade även Ulrika i mammagruppen där och det gjorde mig ännu mer peppad att träna. Härlig känsla! Kom hem till både en glad bror och en glad dotter, de hade haft det väldigt bra och allt hade gått kanon för Martin. Tack! Wilma är verkligen frälst i Martin, hon kollar på honom hela tiden och skrattar åt det mesta han gör.

Nu på kvällen har Wilma varit hos mamma & Sture, Magnus har jobbat och jag har varit på Marieberg en sväng. Köpte blanda annat födelsedagspresent till Wilmas kusin Alex som vi ska fira i helgen. När jag kom hem lämnade jag bilen, gick ner till mamma och hämtade Wilma. Skönt med lite frisk luft och röra på sig lite till, kommer verkligen sova gött i natt.

Imorgon ska jag, Wilma och mamma och hälsa på mormor och morfar. Sen har jag bokat träning på kvällen igen, nu kör vi! :)

Sov gott!

Kramar

Gladast Wilma vid matbordet!

Wilma leker med manicklarna
medan jag & Martin äter lunch.

Ett av klädesplaggen som följde med hem.
Tycker det är så fint med bruna kläder,
 kul med lite omväxling från allt rosa.

1 kommentar:

  1. Trollungen =) Hoppas hon är lika glad när det är vår tur att vara barnvakt! Kram

    SvaraRadera