onsdag 30 november 2011

Relax

Oj så skönt det var med en eftermiddag/kväll på relaxen på Gustavsvik! Det var verkligen vad jag behövde...eller vem behöver inte det?! :) Bara få koppla av och inte göra någonting. Var jag och Åsa som var där, trevligt! Drack varsin hallonsmoothie och delade på en nachostallrik, mums! Var omgjort i relaxavdelningen och jag tycker det blev mycket bättre. Under tiden jag lyxade mig och Magnus slet på jobbet så var Wilma hos mamma.

Jag kan meddela redan nu att jag kommer ha träningsvärk imorgon...Shit så jobbigt pass det var, men oj så skönt efteråt! Hade gått kanon för Martin att ha Wilma under tiden, inte bara världens bästa morbror utan också världens bästa bror! Tack!

Nu ska jag lägga mig och läsa min nya bok, Hittebarnet.

Sov gott!

Kram

Stora tjejen sitter själv!!

1 kommentar:

  1. Stora tjejen, ge henne en STOR puss och kram från oss 5!

    SvaraRadera