fredag 4 november 2011

Träningsvärk deluxe

Hej på er!

Hoppas ni har en bra fredag, några kanske är lediga och några slutar tidigare idag? Själv är man ledig :) Även mamma är ledig, så hon har varit här på förmiddagen och lekt med Wilma. Nu är de ute på en promenad. Jag passar då på att fixa lite här hemma innan vi åker iväg, i eftermiddag, på 89-års kalas!!

Igår var jag, mamma och Martin hos mormor och morfar. Det var väldigt trevligt, vi fick först fika och sen lunch. Pensionärsordning eller hur var det nu, Martin?! Wilma var på pigg och glad, men så himla typiskt att när myster Helene och min kusin Ellen kom så var det sovtid för Wilma så Martin och Henning gick ut med Wilma. Mamma och jag åkte då ner till Jacobssons möbler, för jag skulle hitta lite inspiration till Wilmas rum. När vi kom tillbaka stod Wilma ute och sov. Martin och Henning hade precis kommit tillbaka för det hade tagit tid innan hon somnade.  

På kvällen åkte jag iväg med min sjukt onda träningsvärk och Magnus till Friskis på Öster för att köra ett tufft pass (alla pass är väl vad man gör de till?!), Cirkelgym/indoorwalkning, men jag är så taggad för träning nu så det var bara att köra. Det gick riktigt bra och var helt slutkörd efter passet, skönt! Vi hämtade en superglad Wilma hos mamma. Wilma hade varit på strålande humör HELA tiden. Kul!

Nu ska jag fortsätta med packningen inför helgen och försöka att hinna röja lite.

Ha en trevlig helg!

Kramar




2 kommentarer: