tisdag 22 november 2011

Wilmas 5-månaders kalas

Godkväll på er!

Oj så mycket jag har att skriva...vet knappt var jag ska börja?! Har varit innehållsrika dagar sen sist jag skrev. Idag har Wilma tagit sin 5-månaders spruta och det gick jättebra. Hon var såklart väldigt ledsen precis när hon fick sprutan, men efter att blivit tröstad av pappa så gick det över snabbt. Tyvärr verkade det som att smärtan kom nu ikväll, så hon har fått alvedon och sover nu sött.

Tänkte att jag börjar med att skriva lite om Wilmas 5 -månaders dag!!! Grattis till älskade lilla snuttan! Hjälp så tiden går fort..märks verkligen att hon blivit äldre. Är nu stadig och kan ju mer eller mindre sitta själv.

Det var i söndags som Wilma blev 5 månader och den dagen hade jag redan i feburari bokat biljetter till showen Ljust & fräscht på Circus i Stockholm till Magnus i födelsedagspresent. Jag ringde redan då och frågade Lina om hon kunde tänka sig att vara barnvakt till barnet som ännu inte fanns...haha Bäst att vara ute i tid ;) Så Wilma blev ordentligt firad hos Lina och Johan med ballonger, presenter och partyhattar!! Vilken lycka för lilla Wilma. Tydligen gick presentsnöret och ballongerna hem bäst hos henne. När vi kom för att hämta Wilma såg Lina och Johan rätt trötta ut så det måste ha varit ett intensivt kalas ha ha Tack än en gång för barnvakten Lina och Johan, gjorde att vi hade en supertrevlig kväll både på showen och restaurangen. Mer om det i ett annat inlägg...

Idag har Wilma haft besök av sin farmor. Det var verkligen jättemysigt med besök och Wilma trivdes med hennes sällskap. Jag ska ägna ett inlägg åt det med...får inte bli för mycket av det goda i ett och samma inlägg...

Hej så länge!

 



Wilmas 5-månaderspresent från Lina & Johan
kommer från IKEA och heter FABLER MUS

 


1 kommentar: