söndag 18 december 2011

ÅRETS JULGRAN - Ta da!

Överraskningen som jag hade fixat till Magnus när han kom hem från Sundsvall var en JULGRAN som många av er redan listat ut :) Själva granen tycker jag är hur fin som helst, verkligen tät och proportionerlig. Tyvärr är jag inte riktigt nöjd än med utsmyckningen av granen, jag saknar girlang i silver. Någon som vet var man kan hitta det? Verkar vara slut på de flesta ställen jag har tittat.


Här är vår lilla söta Kungsgran :)
Idag har mamma och jag varit på Marieberg och handlat lite julklappar. Hittade även en julklapp till mig själv som Magnus gärna köper till mig som julklapp :) Både nöjda och glada!

När jag kom hem igen var Lina, Eric och Sixten här och hälsade på. Trevligt med lite spontanfika!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram

3 kommentarer: