torsdag 8 december 2011

Besök & lyx

Nu sitter jag här och är skönt avslappad i kroppen, var på massage på eftermiddagen på Multi Space salon hos Emma Karlsson. Jag kan verkligen rekommendera henne, hon gick på rejält på min stela rygg. Tyvärr så får jag vänta några månader med att gå till henne igen för hon skulle föda barn vilken vecka som helst.

Under tiden som jag var på massage var Wilma hos mamma. Jag trodde hon skulle sova hela tiden när hon var där eftersom att hon bara sovit cirka 45 minuter under dagen, men icke, hon hade varit pigg och glad hela tiden.

På dagen har vi haft besök av Caroline och hennes lille Valter. Vi gick en promenad först i kylan, sen köpte vi med oss lunch hit. Fikade och lekte med de små..

Hjälp, imorgon är det redan fredag IGEN! Hur gick det till?! Är ju fredag och måndag hela tiden...Någon mer som känner igen sig?

Sov gott!

Kramar


Wilma nerbäddad i vagnen.

Gick förbi en affär som hade dessa söta ryggsäckar i
 skyltfönstret. Blir nog att önska sig en till Wilma i 1-års present eller
leta fram min gamla röda :)
 Fanns hur många fina färger som helst!

1 kommentar:

  1. Nu är vinnaren dragen till lucka 3.
    Kika in och titta om du är den lyckliga vinnaren.
    Vinnaren har bara ett dygn på sig att höra av sig annars dras en ny vinnare.
    Passa även på att kolla in dom övriga luckorna om du inte redan är med i dom. :)
    Glöm inte Miss Dee tävlingen också som är en extra jultävling.

    Kram Madde.

    SvaraRadera