tisdag 6 december 2011

Födelsedagsbarn

Godmorgon på er!

Hoppas ni alla har en bra start på tisdagen, när jag vaknade i morse trodde jag att det var fredag...men det är tur att veckorna inte går så snabbt!!

Nu ska vi snart göra oss iordning och ta en promenad till Marieberg och hälsa på Ulrika och hennes lille kille och även deras nya familjemedlem.  

Ska ta och öka nu, vi är verkligen experter på att sova och dra oss länge...så det blir ofta lite stress ;) men helt underbart att bara ta det lugnt faktiskt och få sova hur länge man vill... 

Stort grattis säger jag till min kära vän Helena som blir 30 år idag!! Grattis! Jag och Helena har känt varandra i 26 år så det är verkligen en vän jag känner utan och innan. Så det är verkligen en riktig vän!!

Ett stort grattis säger jag även till min kusin Chrille som fyller 30+ idag :) Grattis!

Ha en bra dag!

Kramar


1 kommentar:

  1. Tack gumman ! Ja du är verkligen en riktig vän för mig =) Jag hoppas vi kommer att vara det hela livet ut // Kramar

    SvaraRadera