tisdag 6 december 2011

Hyacinter, amaryllis..snart är det jul!

Nu har jag äntligen varit iväg och köpte lite julblommor. Det blev några hyacinter och amaryllis, så jag hoppas att de snart slår ut och sprider en härlig doft här hemma. Kanske man kan få lite mer julkänsla då?!

Dagen har varit jättebra, tog mig en rask promenad till Ulrika där vi fikade, pratade och lekte med de små. William och Wilma skulle hela tiden ha samma leksak...lite kul att se.

Efter lunch kom mamma hit, blev fika och lek. Mysigt med dagbesök av mamma.

Nu ska jag försöka pynta lite mer här hemma och försöka få lite mer julkänsla. Som tur är ska jag på julavslutningen på jobbet och då brukar man få julkänsla :)

Ha en bra kväll!

Kram

Har ni lagt märket till att det blir mer och mer lila kläder på Wilma?!
Tyvärr så finns det i princip bara rosa och blå kläder till nyfödda fram till storlek 62.
Denna fina klänning har morbror Martin köpt :) Bra smak!

1 kommentar:

  1. Fin klänning, Martin har bra smak. Tack för trevlig fikastund idag.

    SvaraRadera