tisdag 13 december 2011

Kenta Galo

Godnatt på er!

Nu har jag fixat lite mer på överraskningen...Jag tror han anar lite eftersom att jag skrev ett sms igår och frågade om vi hade en yxa hemma?! ha ha

Mamma, jag och Wilma var en sväng på IKEA ikväll, köpte lite grejer till några julklappar och en tavellist som ska upp på Wilmas rum som det ska stå böcker på. Blev dock väldigt besviken att typ ALLT julpynt var slut :(  Mamma köpte några leksaker till Wilma. Wilma fick själv bestämma färg på bollen hon köpte, men frågan är om hon valde den orange eller den rosa?! För med sig hem till mormor blev det en rosa boll...

Nu ska jag ta och sova, imorgon blir det lunch med Annisen! Vi ska äta på Lokus som på den gamla goda tiden och självklart ska vi äta en Kenta galo! Vattnas redan nu i munnen...

Sov gott!

Kram

Den här söta nallebjörnen fick Wilma av sin snälla
mormor. Den heter FABLER BJÖRN och är från
IKEA.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar