fredag 6 januari 2012

Dagen efter och sol!!

Hej på er!

Här kör vi en vanlig fredag eller en ännu mer ovanlig fredag än vanligt. Magnus ringde precis från jobbet och han måste fixa lite till innan han kan gå hem för dagen. Denna vecka har han verkligen bott på jobbet, tycker synd om honom.  Igår kom han direkt till festen, men var i princip bara där och åt sen åkte han hem och sov. I morse åkte han till jobbet vid 7...Nu är han verkligen värd ledigt! Vad har ni andra gjort på denna lediga dag? Någon mer som jobbat? Förstår att ni inom vården, brandmän m.m jobbar...men då kanske ni inte jobbat 7-21.30 hela veckan.  

Så här har min och Wilmas dag sett ut:
Mamma & Sture kom och lämnade Wilma vid 10-tiden. Jag hade en skön sovmorgon! Det hade gått jättebra för Wilma och att sova borta. Vi lekte lite sen tog vi oss en långpromenad i strålande solsken. Vi mötte Lina på halva vägen och hon följde med hem och lekte och åt lunch. Vi var sugna på något onyttigt när vi var på ICA och handlade. Vet ni vad vi köpte? Frukt! Duktigt va? :) Så vi gjorde en väldigt god fruktsallad. När Lina åkte vid 16-tiden la jag mig och sov (Wilma sov redan). Vi sov i nästan 2 timmar, så man märker att det är en dagen efter dag...

Igår var det ju nämligen fest. Det var verkligen en hellyckad kväll! Det var mat, tävlingar och trevligt sällskap på Strömpis, sen gick vi vidare till Harrys och dansade som aldrig förr. Tog en taxi hem vid 01.30 och somnade nästan direkt. Tack Helena för en superbra fest!! (och David)

På dagen igår var jag och Lina på ansiktsbehandling på Badrummet SPA hos Fia. Var riktigt bra och skönt! Kände oss väldigt avslappnade efteråt. Sen mötte vi upp Åsa och åt lunch på Kungsgatan 1. Mätt och belåtnen tog jag bussen hem och hämtade Wilma som var hos mamma. Jag mös med Wilma några timmar innan det var dags att åka på förfest hos Sara. Jag och Wilma hade sällskap av Lina hela eftermiddagen, så vi fixade i ordning oss tillsammans, precis som på gamla tiden när vi bodde ihop. Kul!

Nu ska jag fixa lite mat här till Wilma.

Hörs senare!

Kram


1 kommentar:

  1. Tack för en mysighekg. Alltid skoj att träffa dig o gobiten, även fast hon hatat mig lite... Puss

    SvaraRadera