torsdag 19 januari 2012

FREDAG!!!

Yippie!! Nu firar vi helg...Magnus är nämligen ledig imorgon, underbart!!

Idag har vi haft trevligt besök av Ida-Maria och Helmer. Ida-Maria gav massa ideér på hur vi kan göra vår hall mer välkomnande så nu är jag så taggad på att renovera den.

Vi tog oss sen en otroligt halkig promenad, var till en början strålande sol...sen helt plöstligt började det ösregna. Så skumt väder det är. Nu kan det lika gärna bli vår för min del.

Igår var vi på babycafé på Ängens vårdcentral. Jag och Jojjo tog oss en promenad dit och där var det verkligen fullt hus. Vi kommer gå dit nästa vecka med för det var riktigt bra och trevligt. Vi åt god sopplunch där och lekte lite innan vi gick upp till stan och mötte mamma och Martin. Åt årets första semla och det smakade riktigt bra!

Nu ska vi äta fredagsmat haha

Ha en trevlig kväll!

Kram

Wilma på babycafét

Wilma på vuxencafé ha ha

Bästa leksakerna är det som man
inte får leka med...



2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du är med i DAGENS BLOGG.
    Glöm nu inte titta vad du kan göra för att öka dina chanser :) puss

    SvaraRadera
  2. Tack för dina rader inne hos mig. :) Jättekul när nya besökare ger sig tillkänna.

    Så söt Wilma är. :)
    Vänta nu, Ängens VC, bor du också i Örebro och går på samma VC som jag? ;D

    Tack så mycket. :)
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera