lördag 28 januari 2012

Grattis till alla KARL!! :)

Ha ha jag var lite väl ivrig när jag skrev grattis-inlägget i förmiddags. Jag tog helt förgivet att det var Magnus som hade namnsdag idag när Magnus kom och frågade i morse om jag ínte skulle säga grattis till honom.

Jag måste självklart då även säga stort grattis till min bäste pappa Karl och min bäste lillebror Karl på namnsdagen!

Idag har vi haft en väldigt trevlig dag med mycket besök. Först var Lina och Johan här på lunch, senare kom även Helena, David och Olivia och vi var nyttiga även idag och åt fruktsallad.

Ikväll blev det rester från gårdagens hamburgare, gött!

Sov gott!

Kramar

2 kommentarer:

  1. Hihi jaaa färgen är verkligen helt helt underbar jag älskar den. :D

    Dom har en helt underbar vårkollektion.
    Svårt att hålla fingrarna i styr blir rätt väldigt dyrt. ;)

    Hittade du något?

    kramar.

    SvaraRadera
  2. Jag fyller om 3 v och C i juni. Det blir små tårtkalas med familjen och några vänner båda gångerna - pengarna ska vi lägga på en långresa till hösten istället :)

    SvaraRadera