tisdag 24 januari 2012

Mormor & morfar

Nu ska snart jag, Wilma och Martin åka till min mormor & morfar och hälsa på. Vi ska även bli bjudna på lunch, lyxigt! :)

Jag fick en plats till Helenas pass igår så jag var helt slut när jag kom hem så orkade inte sätta på datorn ens och då är jag trött!! ha ha Ojoj så svettigt pass det var, härligt! Har även bokat ett pass till ikväll, men det får jag nog ens ge upp hoppet om att få plats på...Har för mig jag var reserv 31 igår, helt galet!!  

Ha en bra tisdag!

Kram

3 kommentarer:

  1. 31 reserver (!?) galet !! vad är det för inne pinne hak du tränar på egentligen ? :)
    Hoppas ni får en super mysig dag ! Lunch bjudning mitt i veckan är minsann lyx !!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad är det för sätt att åka till Oden när en annan krake är på jobbet? Jag vill också se er (=Wilma!!)/H

    SvaraRadera
  3. Mm det var dålig stil av oss! :) Kom på att varför har du inte stannat i stan en fredag är du är ledig?!? Måste det bli ändring på!

    Kram

    SvaraRadera