torsdag 26 januari 2012

puuuhhh...

Ojoj sååå trött jag är nu. Det var verkligen ett hårt cirkelgymspass idag, men det är väl mening när man är iväg och tränar?! Hur som helst en riktigt skön känsla efteråt. Magnus och jag körde med varandra och då blir man extra triggad.  

Mamma var här under tiden och var barnvakt, hade som vanligt gått jättebra. Är verkligen lyx att få åka iväg och träna tillsammans och ha en mamma som ställer upp när som helst! :)

Nu ska jag ta och läsa lite i min bok.

Sov gott! Fredag imorgon, yippie!

Kram


2 kommentarer:

  1. Anne - mamma/mormor27 januari 2012 kl. 06:14

    Jag är jätteglad att jag har förmånen att få träffa Wilma ofta! Hon är en riktig glädjespridare.

    SvaraRadera
  2. förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer.
    --
    vill du bli bildlänkad i min meny till din blogg i en vecka + en länkning i ett inlägg?? :D
    klicka --> http://juliafotar.blogg.se/2012/january/kor-igang-med-veckans-blogg.html#comment

    SvaraRadera