söndag 1 januari 2012

Välkommen 2012!!

God fortsättning!

Hoppas ni alla hade en bra avslutning på 2011. Vi hade det supertrevligt hos Åsa & Filip. TACK!! Vi åt väldigt god mat, spela spel, lekte med Wilma och skålade in det nya året med världens  fyrverkeri ...Folk har helt klart för mycket pengar ;) Wilma var i sitt esse hela kvällen och ville inte missa festen, så hon var vaken till 23.50!! Vi gick då ut för att kolla på fyrverkerierna och då slockande hon direkt i vagnen så tyvärr missade hon tolvslaget.

Idag har vi haft en riktig slappardag...Sovit, ätit pizza, varit ute och åkt pulka, gått promenad och lagat matlådor. Skön dag med andra ord!

Vad hade ni för er igår? Några nyårslöften? Jag har inte kommit på något bra nyårslöfte än. 2009 hade vi som firade då ett gemensamt nyårslöfte. Det var att inte dricka läsk på ett helt år...Kanske vore något att ha igen? Inte för att jag dricker läsk så ofta, men ändå. Min kära sambo har ett annat löfte...vi får se om han klarar det...Jag ska stötta honom!  

Ha en bra kväll!

Kram

Wilma har redan lärt sig att räcka upp handen :)

Nyårsglad Wilma i sin fina tyllklänning :)

En trött Wilma är ute på pulkatur.

3 kommentarer:

  1. Hon ser uttråkad ut i pulkan. Dags för mig att komma och åka lite pulka med henne, vilken backe ville hon börja med, Solfjädernsbacken? kram morbror

    SvaraRadera
  2. Ha ha mmm hon saknar nog att åka pulka med morbror så det blir lite mer drag! :) Hon har ju hjälm med..så Solfjädernsbacken blir bra ;) Ses! Kram

    SvaraRadera
  3. Det var ju några som inte klarade nyårslöftet 2009, nämner inga namn ;) God fortsättning, syns på torsdag! Kram

    SvaraRadera