tisdag 17 januari 2012

Volvo eller Toyota?!

Godkväll!

Oj så trött jag är, har känt mig seg idag...Börjar jag bli sjuk?! Jag kände mig inte helt hundra i morse när jag vaknade, men det var bara att göra det bästa utav dagen. Vi tog oss en lång, skön promenad i härligt solsken, dock var det väldigt halt.

Gick hem och åt lunch och lekte lite. Sen gick vi ut på en till promenad med Camilla, Axel & Olle. Trevligt!! Vi gick riktigt långt så jag tror jag svettades bort "sjukan". Stannande till hos Camilla och blev bjuden på nybakade bullar. Oj sååå goda!! Tack!  

Tanken var att vi skulle åka och provköra lite olika bilar idag. Vi är i köpabiltankarna...Vi velar lite mellan Volvo V70 eller Toyota Avensis. Någon som har något att säga om dessa bilar?!

Planerna blev ändrade till det bättre under eftermiddagen. Mormor & morfar var i stan och kom hit på en fika istället. Wilma satt och "pratade" massa vid matbordet.

Dagens tredje promenad blev ner till ICA där vi köpte färsk torsk och nu har vi precis ätit kvällsmat som bestod av torsk, sås och ris. Gott! Wilma fick smaka på torsken och tyckte det var jättegott.

Nu ska vi heja lite på Sverige innan det är dags att sova.

Godnatt


2 kommentarer:

  1. Fy jag hatar att köpa nya bilar haha! Sådan ångest över om man gör ett bra köp ( även om ett bilköp aldrig är ett bra köp haha ) Och idag är ju det flesta bilarna så bra så det är lite same same och mer en personlig smak!

    Sv: Vad roligt, ja det kan jag tänka mig, är ju bakningen och presentationern av dem som är i fokus för mig haha pga av bakbloggen. Men hur la ni upp det? Själva pratate och så, sjöng någon och ja hur gjorde ni? Man har ju ingen präst som pratar och alla tips och råd är ju +!

    SvaraRadera