fredag 10 februari 2012

Ändrade planer & fredag!!

Hej på er!

Nu sover Wilma som vanligt sin förmiddagslur och jag sitter här (som vanligt). Idag skulle vi ha haft besök av Jojjo & barnen, men tyvärr blev det inställt pga sjukdom. Trist! Hoppas J kryar på sig snabbt! Så jag och Wilma tar en lugn dag hemma, laddar för helgen då vi har det rätt fullbokat.

Verkar vara många sjuka nu. Igår skulle vi ha ätit lunch med två av mina gamla gymnasie- klasskompisar, men det blev tyvärr också inställt pga sjukt barn.  

Vad hittar ni på denna fredag?

Ha en bra dag!

Kram

Wilma äter :)

4 kommentarer:

  1. Tråkigt med inställda planer, men jag hoppas ni får en riktig TOPPEN helg !

    SvaraRadera
  2. Åh, tack så mycket! Och detsamma. Vad fin hon är din dotter :)

    Ja, jag tror man behöver sådana dagar lite då & då. Men har man för många i rad så kan det ju vara skönt med dagar som är tvärtom. Att man göra något & fixar sig i ordning lite mer :)

    SvaraRadera
  3. sv: åh tack för tipset :D kram

    SvaraRadera
  4. Nu presenteras vinnarna i Bambino tävlingen i min blogg! :)
    Blev du en av vinnarna? :)
    http://www.finest.se/userBlog/entry.php?uid=49330&beid=2021463

    SvaraRadera