fredag 24 februari 2012

Gymnasiet, Kanin-paket och tacofredag!

Nu sitter vi i soffan och bara njuter av att det är fredag. Så himla skönt! Vi har faktiskt ätit tacos ikväll för ovanlighetens skull, kul med lite omväxling. Riktigt gott!

Idag har jag och Wilma flängt runt lite varstans med bilen. Martin var här en sväng på förmiddagen och sen skjutsa vi hem honom. Sen bockade vi av ett antal ärenden, vi var på ICA Maxi och storhandlade. Väldigt bra erbjudande på blöjor, så passa på ni som köper blöjor! :) Vi åkte sen till Martins gamla lägenhet och styrde upp lite inför hans flytt. Martin lekte med Wilma och jag fixade under tiden. Vi åkte och hämtade Magnus på jobbet sen åkte vi hem och W sov som en stock. 

En glad Wilma i sin bilstol.

Nu börjar det verkligen dra ihop sig för renoveringen av hallen, de som ska göra arbetet var här ikväll och vi pratade om hur vi skulle göra. Ska bli såå roligt och spännande!

Igår hann jag tyvärr inte skriva, var fullt upp hela dagen. Jag och Wilma var och åt lunch med två av mina gamla gymnasiekompiar, Elin och Anna. Det var väldigt trevligt, vi pratade bort några timmar och uppdatera oss om varandras liv. Jag och W gick sen till biblioteket och hämtade Ws 8 månaders present som man får från BVC. Vi valde Kanin- paket som många av mina vänner pratat så gott om. Gick sen en sväng och tittade på bokrean, men köpte faktiskt inga böcker...misstänker att W kanske kommer få en hel del böcker?! Tog oss sen en väldigt skön promenad hem i strålande solsken, underbart!

Boken Wilma fick.
Kanin-paket av Lena Andersson.
På eftermiddagen kom mormor och morfar hit och fikade. Tyvärr så var W alldeles för trött så hon sov största tiden de var här. Allt avlöste varandra igår, jag åkte sen till Jojjo och hade tjejkväll med Helena och Åsa också. Vi snackade och åt och när jag kom hem vid 22.30 var jag helt slut efter en intensiv dag! :)

Nej nu ska jag stänga ner datorn. Ha en mysig fredag kväll!

Kram

Wilma sitter och väntar på bussen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar