måndag 20 februari 2012

Home sweet home & Wilma 8 månader

Godnatt gott folk!

Tittar bara in snabbt och skriver några rader! Jag kom hem från Åre igår och vi har haft det toppenbra, men vilken känsla det var att komma hem igen och träffa Wilma (&Magnus)!! Går inte att beskriva, underbart helt enkelt!

Idag blev Wilma 8 månader. Grattis! Vi har varit på en långpromenad idag och spanat in tapeter på två olika ställen. Jag hittade en favorit så imorgon ska Magnus med och titta. Hoppas att han också gillar samma tapet?! Var tyvärr inget skönt väder att gå i, blåste väldigt kallt.

Ikväll har jag varit och tränat, därför är jag som vanligt helt slut. Så jag skriver mer imorgon.

Sov gott!

Kramar


3 kommentarer:

  1. Grattis Wilma på 8-månaders dagen

    Kram farmor och farfar

    SvaraRadera
  2. Lycka till i tävlingen! :)
    http://www.sojkasframtid.se/tavling-i-samarbete-med-atkins-sverige/

    Det blir stora bokstäver när man skriver kommentaren i min blogg och sen när man postar blir det som vanligt. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Lycka till i tävlingen :).

    SV ja det är verkligen superväder nu :)

    kramis

    SvaraRadera