onsdag 15 februari 2012

Resväskan är packad

Godnatt på er!

Nu är väskan färdigpackad och jag ska snart gå och lägga mig. Imorgon bitti sätter jag mig SJÄLV (utan Wilma) på tåget till Arlanda för att sedan åka till Åre. Det är jag och en kompis som ska dit över helgen. Min kompis har riktig tur i tävlingar och lyckades skriva bästa slogan och vann denna resa!! Allt ingår, flyg, boende, liftkort, skidhyra, lördagens stora event med mat och dryck och hon har bjudit med mig på allt detta!! Tack!! Ska bli riktigt roligt, men känns väldigt jobbigt att vara ifrån Wilma så länge. Så idag har vi ägnat dagen åt massa mys.

Det blev tyvärr inget babycafé för oss idag, Wilma har blivit väldigt förkyld och jag har varit småhängig. Som tur var så kom Martin förbi och tog med W på en pulkatur. Hon hade tydligen suttit och sjunigt i pulkan, gullunge!

Jag har även hunnit med att laga matlådor till W idag. Jag gjorde kyckling och rotfrukter, det gjorde verkligen succé! Härligt att hon redan tycker att mammas mat är bäst!

Annars har vi varit ute och gått och pappa kom förbi en sväng nu ikväll så jag kunde packa klart det sista i fred.

Nu ska jag ta och sova så jag är pigg imorgon bitti när klockan ringer. Var verkligen en evighet sen jag satte klockan.

Sov gott!

Hörs!

Kramar


Eventet vi ska på.

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en trevlig resa, saknar dig redan :) Puss

    SvaraRadera
  2. Vilken LYX !!
    Ha nu en riktigt rolig helg - unna dig godsaker och NJUT :)
    Kram

    SvaraRadera