torsdag 2 februari 2012

Wilma och krokodilen

Hej på er!

Hur har ni det i kylan? Jag och Wilma har haft en super härlig dag. Vid 10-tiden tog vi oss en promenad till Hagabadet, Wilma var verkligen jättetrött, men ville inte somna. Det var jag och Ulrika i föräldragruppen med våra små som begav oss iväg. När vi var nästan framme så somnade äntligen Wilma och vi tog en halvtimmes till promenad.  Det var då en glad Wilma som vaknade när vi skulle äta lunch.

På torsdagar har Hagabadet extra varmt i båda bassängerna, så alla trivdes väldigt bra i det sköna vattnet. I vattnet fanns det en krokodil som Wilma låg på stora delar. Hon ville upp på den hela tiden. Hon var verkligen överlycklig och så glad, så gulligt. Tyvärr blev det inga kort tagna. Efter 40 minuters bad så kände vi oss alla nöjda och vi tog oss en solig promenad hem. Båda barnen slockande direkt och vi gick med trötta steg hem.

Nu har jag stått och skurit massa frukt till en god fruktsallad som jag ska ladda med innan kvällens träning. Ikväll blir det cirkelgym och jag har även fått med mig Magnus så det blir lika hårt pass som förra torsdagen.  

Vad hittar ni på ikväll då?

Ha en bra kväll!

Kramar

2 kommentarer:

  1. Det finns inget bättre än ett varmt bad när det är iskallt ute !
    Här ska jag fira in helgen med just ett bad, ett glas vin och lite extra godsaker att äta på :) En perfekt fredag i mina ögon !

    SvaraRadera
  2. vad härligt det låter med ett varmt skönt badhus.

    SvaraRadera