onsdag 14 mars 2012

Babysång & lunch på uteplatsen

Hej!

Nu är pappa ute och går med Wilma och jag ska passa på att vila. Både jag och Wilma har varit trötta och humöret var inte på topp igår så det är verkligen skönt med lite avlastning. (Magnus är i Sundsvall och jobbar hela veckan)  

Igår när Wilma kröp så stupande hon framlänges och landade på munnen och det blödde och blödde...Jag fick lite småpanik innan jag fattade var blodet kom ifrån för hon smetade runt det i ansiktet. Lilla snuttan fick en liten fläskläpp!  

På förmiddagen har vi varit på babysången och det var verkligen tur att vi kom iväg för då var Wilma på strålande humör och sitter och sjunger med! Lilla sötisen! När vi kom hem från en otroligt härlig promenad i strålande solsken väntade pappa här med en lunchlåda. Lyx! Satt på altanen och åt första lunchen för i år.

Ha det gott!

Kram




2 kommentarer:

  1. Nu är första tävlingen tillsammans med me & i avslutad, titta in för att se om du är den lyckliga vinnaren.

    Passa även på att titta in mina övriga tävlingar jag har igång. En helt ny tillsammans med me & i har nu startats. :)
    http://vhdbrud.blogg.se/category/mina-tavlingar.html

    Kramar Madde.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Ville bara tipsa om att jag har tävlingar igång som du gärna får vara med i :)

    KRAM

    SvaraRadera