lördag 17 mars 2012

Chockad & kidnappad...LYX!!

Ojoj så chockad jag blev i morse när det plingade på dörren och jag ser massa ballonger genom fönstret, utanför står LINA!! (hon bor i Stockholm) Magnus och hon hade verkligen grundlurat mig, jag hade ingen aning om att hon var i Örebro. Vi satte oss i bilen och sen var det några underbara timmar på Badrummet SPA. Jag fick en 60 minuters lång massage, precis vad jag behövde! Blev sen en lunch på Java och en runda på stan.

Nu har jag vilat lite och laddar om för kvällen då vi ska ut och äta, vilken lyxig dag! Det är inte så dumt att fylla 30 år trots allt ;)

Ha en bra kväll!

Kram

1 kommentar:

  1. Hej,

    såg att du tävlar om semper smoothies vill bara tipsa om att jag har samma tävling inne hos mig.

    Http://liwetochvardagen.se/p?=11351

    Var gärna med!

    SvaraRadera