lördag 31 mars 2012

Dukat, Kavat och tant!


God eftermiddag!
Hoppas ni haft en bra lördag hittills. Vi har det bra trots att det typ blåser isvindar, man blir lätt lurad om man sitter inne och tittar ut då solen skiner.
Idag har jag varit upp på stan och letat kläder till mig och Wilma som vi ska ha på oss imorgon. Det var verkligen inte lätt, men hittade några klänningar så vi får se vad humöret säger imorgon. Under tiden så var Magnus och Wilma hos Magnus kompis och fikade. Sen har vi varit iväg och dukat i lokalen som jag ska ha mitt firande imorgon.
Nu sitter jag och är så hungrig, men vi ska snart svira om och åka upp på stan. Magnus har bjudit ut mig på födelsedagsmiddag ikväll på hemlig restaurang (jag har mina aningar).
Som ni vet så har vi letat skor till Wilma ett tag och det hade mamma snappat upp så hon hade "sprungit" på ett par när hon åkte förbi Kavataffären i Kumla. Wilma fick ett par hur fina som helst i storlek 18!! Perfekt!
Ha en trevlig kväll! Jag ska ha en trevlig kväll som ung, imorgon är man "tant"!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar