lördag 31 mars 2012

Kvalitetstid i mataffären...

Godmorgon på er alla morgonpigga!
 
Hmm.. Vart tog våren vägen? Här verkar det ha snöat lite i natt, blä!! Jag hoppas att värmen snabbt kommer tillbaka.
 
I torsdags slutade Magnus tidigare och vi möttes upp på Svalan och åt lunch. Det är buffé där på vardagar så det fanns väldigt mycket att välja på. Senare så åkte vi till Hagabadet och badade. Det är verkligen vår favoritsysselsättning för hela familjen!
 
På kvällen åkte jag och Magnus och hade kvalitetstid när vi storhandlade!! Haha Det trodde man inte för ett år sen att man skulle tycka det var lyxigt att få åka iväg och handla själva. När vi kom hem hade mamma sövt Wilma och jag passade då på att baka supergoda kolasnittar.
 
Igår vaknade Wilma med värsta förkylningen :( Det blev en lugn dag hemma med bara en promenad. Jag bakade bullar under dagen. Ni kanske undrar över detta bakande, men en viss person fyller år imorgon!! ;)
 
Nu ska jag fixa i ordning lite English breakfast.
 
Vad ska ni göra idag?

Vad ni än hittar på, så ha en bra lördag!
 
Kram

Wilma älskar att läsa böcker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar