söndag 18 mars 2012

Underbara vänner & fix & lek

Godkväll på er!

Finns det någon stoppknapp?! Tiden går alldeles för snabbt och speciellt helgerna! Det har varit fullt upp sen sist, minst sagt. I fredags på dagen var vi hos Ida-Maria i deras nya fina hus och hälsade på. Wilma tyckte det var jättekul att få leka med en 1- och 3-åring och alla deras leksaker.

Igår blev jag som sagt otroligt överraskad av Lina som i hemlighet kommit till Örebro för att fira mig i förskott. Tack underbara du!! Blir alldeles rörd när jag tänker på det. På kvällen blev jag återigen överraskad då hon sagt till mig att jag skulle infinna mig på Lilla Örebro kl 19.30. När jag kommer dit så sitter hela tjejgänget där!! Ni är bäst, så himla roligt! Jag sa att detta kändes mer överraskande än en möhippa. Tyvärr blev vi inte jätteimpade av maten på Lilla Örebro, men vi hade mycket trevligt ändå!

Idag har vi fixat med hallen i princip hela dagen. Vi har avverkat de flesta möbelaffärer och åt t.om. lunch på IKEA. Tyvärr var det många av sakerna vi hade tänkt köpa som inte fanns så det kändes lite tråkigt. Vi är nu på jakt efter en vit byrå till hallen och vita korgar till hatthyllan (någon som vet var det säljs?!). Sen har vi haft lite besök här av både mamma & Sture och pappa i omgångar. Nu sitter vi äntligen och pustar ut efter en intensiv helg.

Godnatt på er

Wilma leker hos Ida-Maria och hennes
söner :)

Duktiga Wilma äter vällingen själv.

Efterrätten igår.

5 kommentarer:

  1. Roligt att ni har fått det så fint. Nu har vi också blivit inspirerade att göra om i vår hall.
    Roligt att få ha Wilma idag när ni fixade. Hon var verkligen på sitt bästa humör!

    SvaraRadera
  2. Åh vilken härlig överrskning, och den där desserten på det !! MUMS :)

    SvaraRadera
  3. Oj, mamma jag måste ha varit inloggad på din dator när du kommenterade :) Ser ut som att det är jag som kommenterat.

    Fröken M: Var verkligen bästa överraskningen! Precis vad jag behövde!

    SvaraRadera
  4. Nu har jag loggat ut dig, Emma! Jag upprepar det jag skrev förut i ditt namn.
    Roligt att ni har fått det så fint. Nu har vi också blivit inspirerade att göra om i vår hall.
    Roligt att få ha Wilma idag när ni fixade. Hon var verkligen på sitt bästa humör!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Får jag lov att tipsa om tävling?
    Du kan vinna kanon pris från Dotto:)

    Direktlänk: http://isacsmamma.blogg.se/2012/march/tavling-i-samarbete-med-dotto.html

    Hoppas du får en kanon dag<3

    SvaraRadera