söndag 11 mars 2012

Vårt lilla hjärta ❤

Hej!
Vill bara in och skriva lite snabbt. Vi är nu hemma igen och tyvärr så har Wilma blivit sjuk! Jag sitter med henne i min famn nu och hon är som ett element. Tycker såå synd om henne, hon har/haft nästan 40 graders feber sen igår morse. Jag märkte redan på tåget hem från Stockholm i fredags att hon inte mådde helt bra och när jag tog febern på henne på lördagsmorgonen så hade hon 39.8!!! Usch och fy vad hjälplös man känner sig, vill bara nu att febern ska gå ner så hon mår bra igen. Hon är inte alls sig lik, somnar i min famn nästan hela tiden och vill bara bli runtburen. Det är tur att det finns Alvedon som dämpar febern och då orkar hon vara uppe en stund och leka.

Vi har ju både hunnit var i Stockholm, fått en ny hall och blivit sjuka sen senast jag skrev. Jag berättar mer om detta senare för nu ska jag ta hand om min lilla älskling!
Kram så länge

Vår lilla sjukling sitter och läser.


1 kommentar:

  1. Hoppas hon kryar på sig snart den lilla plutten! Ska bli skoj att se bilder på hallen =) Kram

    SvaraRadera