söndag 1 april 2012

Tack alla!!

Tack snälla för alla fina gratulationer som trillat in via sms, telefonsamtal, Facebook och i verkligheten! Tack det värmer verkligen att ni alla kommer ihåg mig!

Jag blir alldeles rörd hur jag blivit uppvaktad idag av nära och kära, tack igen!! Dagen har varit precis som jag har önskat mig. På förmiddagen var Lina, Elin och Rebecka här på lite fika. Wilma sov sin förmiddagssömn när de var här, men till slut vaknade hon...Smällde du igen dörren lite extra hårt Lina eller hur var det? ;)

Kl 14 strömmade hela tjocka släkten till kalaset och vi åt jättegod mat och åt god tårta, mina bullar och kolasnittar. Under fikat hade jag presentöppning och jag säger bara wow så mycket fint jag fick! Jag fick bla en symaskin (hur många vuxenpoäng är det?!), smycken, pengar, presentkort på kläder, en "picknick-korg" med massa gott, presentkort på SPA-behandling och så biocheck. Tack igen!

Nu sitter vi här i soffan och jag njuter faktiskt av att vara 30 år. Känns som att det kommer vara en bra ålder eller vad säger ni som är äldre och vet? :)

Sov gott!

Kramar



Wilma sitter och leker med sitt fina Thomas Sabo
halband som hon får ha på sig, dagen till ära! :)

2 kommentarer:

  1. Inget smällande i dörren, jag lovar! Tror hon kände av att jag var där och kände att det var dags att kramas =)

    SvaraRadera
  2. Tack för en trevlig 30-årsfest.

    SvaraRadera