torsdag 31 maj 2012

Hagel och packat

Godnatt på er!

Ska snart ta och lägga mig för imorgon bitti åker jag, Wilma, Helena & Olivia till Stockholm! Ska bli superkul, men vi ber till vädergudarna hela natten! Snälla låt oss slippa regn. I Stockholm ska vi träffa Lina. Jag hoppas att jag har packat ner allt, det är ju lite skillnad nu när man har barn och ska packa.

Idag har det verkligen varit lite sol, MASSA regn och hagel här. Usch för detta väder! Vi träffade Katrin & Hugo i lekparken, men vi hann bara leka en liten stund innan regnet kom. Så vi fortsatte att leka här hemma istället.

På eftermiddagen var Wilma, jag och mamma till Kavat i Kumla. Wilma fick nya skor utav sin snälla mormor. Så nu kommer hon snart kunna gå när hon har så bra och fotriktiga skor.

Ha det så bra! Håll tummarna för att regnet håller sig borta imorgon!

Kram

Vår lilla busunge som måste kollas till
hela tiden innan det sker något "bus"

Wilma tyckte det var jättekul i Kavatbutiken.
Väldigt bra butik med trevlig personal!

Här är skorna som Wilma köpte.

Sista maj och det haglar!! Blää!
Imorgon är det juni = SOMMAR!!

2 kommentarer:

  1. Vilken snygg rosa outfit! :) syns imorn! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vad kul med Stockholm! Du får kolla efter Hen, han ska dit fre-lör på Avicii. Kram H

    SvaraRadera