söndag 6 maj 2012

Söndag kväll igen!

Godkväll i stugorna!

Vips, så var det söndagkväll igen! Det är ju helt sjukt så snabbt tiden går...Jag märker att jag hinner inte alls skriva lika mycket nu när det är fint väder.

Någon av er som haft snö i helgen? Jag hade ställt in mig på det så det blev verkligen en positiv överraskning med sol både idag och igår! :)

Hmm...vad har vi gjort i helgen som bara flög förbi? Jo, vi har fixat här hemma, lekt, jag har varit på fot-SPA, haft besök av Emilie, tittat på Hamilton, sprungit, tagit första cykelturen med Wilma, gått promenader, haft besök av mamma & pappa och bara tagit det lugnt!

Nu ska jag lägga mig och läsa, jag känner mig lite hängig efter fot-SPA. Jag tror att massagen fick fram min förkylning mer. Får inte bli sjuk nu...

Sov gott!!

Kramar

Fick denna bild skickad till mig när jag var ute
och sprang i går morse, snacka om att jag
ville hem snabbt då till mitt lilla charmtroll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar