torsdag 28 juni 2012

Ett till junibarn, sol och bad!

Idag säger jag grattis till min stora älskling!

Dagen har bjudit på underbart väder, precis som på Wilmas födelsedag! Vi har haft besök av Eric & Sixten och senare kom även mamma & Sture. Wilma har badat som en tok och det är så underbart att värmen äntligen verkar vara här för några dagar?!

Skriver mer om resan som vi varit iväg på och mer om dagen imorgon. Jag somnade förut när jag nattade Wilma så är bara uppe en snabbis. Antar att Italien vinner så orkar inte se klart matchen heller.  

Sov gott!

Kramar


Junibarnen :)

4 kommentarer:

  1. Tack för födelsedagsfika. Det är härligt att se hur Wilma gillar att bada. Hon hade stor show när hon gick, halkade, ramlade och slängde sig i sin lilla pool. Inget rädd alls för att komma under vattnet med huvudet. Hoppas på många soliga dagar i sommar. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha mm var verkligen en show! :) Hon hade tydligen showat för grannarna med, härligt! Nu hoppas vi på att sommaren är här för att stanna! Kram

      Radera
  2. Hälsa Magnus grattis :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha... min "räddning" när jag jobbar som mest är snabba inlägg direkt från mobilen, men alla kommentarer blir liggande, och ofta kikar jag bara snabbt in hos er utan att ens lämna avtryck efter mig... *flåt!* ;)

    SvaraRadera