måndag 2 juli 2012

Dagarna bara rinner iväg...

Hej på er!

Antar att ni alla känner likadant, att dagarna bara försvinner och när ska sommaren komma igång på riktigt?! Nu känns det ju mer som höst och det gör mig lite stressad, men det är verkligen en lyx att ha så lång ledighet tillsammans och bara kunna vara. Vi hittar på allt möjligt här på hemmaplan, men snart ska vi ge oss ut på en liten tripp igen.

Idag har vi varit på Stora holmen med Eric & Sixten. Vi lekte, var inne hos djuren och gick en sväng på stan med.

Igår hade vi kalas för Magnus, hade ännu en gång tur med vädret så vi kunde sitta ute och äta. Härligt! Vi bjöd på tacos och mamma hade bakat tårta till efterrätt.

Ha en trevlig kväll!

Kram



Min mormor & morfar var och grattade Magnus i lördags. Han
fick genomgå "pappaledigt"-test för att få fram sin present :)
Jag antar han fick godkänt! :)
Så här roligt tyckte Wilma att det var på
pappas kalas igår :) haha


4 kommentarer:

  1. Hej!

    Nu har jag dragit igång en tävling på bloggen där man kan vinna valfri väggtext/väggdekor från Paxlux.se.
    Kika gärna in och anmäl dig :)
    Avslutas 15 juli.

    (Du får denna kommentar för att du tidigare deltagit i en liknande tävling inne hos mig)

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder som alltid !!
    På sommaren känns det alltid som om tiden rusar iväg...

    Japp, det är på samma jobb, men en fast tur och bara inom stan. Så det blir långa dagar, men jag kommer veta hur och när jag ska jobba och det är en lättnad !

    SvaraRadera
  3. Så söt hon är !
    Kram :)

    SvaraRadera
  4. De senaste dagarna med sol känns det som att sommaren kommit på riktigt, såå härligt! :)

    SvaraRadera