tisdag 10 juli 2012

Sköna dagar i Östergötland

Godnatt på er!

Nu är vi hemma igen efter lugna sköna dagar i Nedralid. Vi har en "egen" stuga hos Magnus föräldrar så det är verkligen lyxigt. Magnus föräldrar är verkligen hur gästvänliga som helst så vi blir riktigt bortskämda! Tack!!

Vi åkte dit redan i torsdags och kom hem idag på förmiddagen. Vi har haft det så otroligt bra, är verkligen så lugnt och skönt där. I fredags kom Lina & Johan dit, vi körde femkamp, grillade och avslutade kvällen med att spela På spåret. Var en mycket trevlig dag! Efter att de åkt vid lunch på lördagen så tog vi det bara lugnt. I söndags var vi i Nydalen och hälsade på Wilmas "tvillingkillar" som vi är i samma föräldragrupp som. Väldigt trevligt och de bodde så mysigt så vi blev också sugna på en sommarbostad...drömma kan man alltid! :)

Igår var det hur bra väder som helst så då passade vi på att cykla längs Göta kanal, det är verkligen så fint där. Wilma gillar verkligen att cykla, hon sitter och sjunger där bak. Mysigt!  

Självklart har vi (läs: Wilma) passat på att leka och busa med farmor & farfar. Hon har fått en ny favoritsysselsättning, mata fåglar. Jag tror att alla änder i hela Vättern är mätta tack vare Wilma & (farmor), men hon är rättvis...en bit till henne och en ner i vattnet till fåglarna.

Sen i fredags går Wilma utan problem alls, sååå gulligt!!!

Skriver mer imorgon!

Godnatt på er!









3 kommentarer:

  1. Finaste Wilma, jag kan tänka mig att hon blev ordentligt bortskämd av farmor och farfar :)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag tänkte bara tipsa om en tävling jag har igång, som du gärna får vara med i :)
    http://beabofink.blogg.se/2012/july/tavling-vinn-en-pino-goodiebag.html#

    KRAM

    SvaraRadera
  3. jag ville bara kika in och önska er trevlig helg !! :) Kram

    SvaraRadera