onsdag 29 augusti 2012

Tomt

Godnatt på er!
 
Nu har jag krupit ner i sängen och pustar ut efter en lång dag. Jag kom nyss hem från föräldramöte, skönt att det "redan" är gjort nu.
 
Det är väldigt tomt här hemma, Magnus & Wilma är hos farmor & farfar i några dagar. Så det var verkligen skumt att komma hem i eftermiddags och kunna sätta sig i solstolen i lugn och ro. Skönt att ha det så ibland, men usch så jag saknar lilla snuttan (och Magnus med).
 
Nu ska jag ta och sova! Hoppas på lika bra väder imorgon som idag, underbart att cykla hem i strålande solsken.
 
Sov gott!
 
Kram
 
Saknar dig min lilla tomtenissa! :)
 

1 kommentar:

  1. fast det är ju en ganska "skön" saknad - man får en stund för sig självsamtidigt som man vet att det finaste man har snart kommer hem igen :)
    HA en skön dag !! KRAM

    SvaraRadera