måndag 10 september 2012

Fy på mig...

Hej på er!
 
Hoppas ni alla haft en härlig dag i det fina vädret. Tyvärr så jobbade jag hela dagen, men var faktiskt ute och gick en liten sväng på lunchen och det var ju verkligen sommarvärme! Härligt!
 
Var ju ett tag sen jag skrev, fy på mig! ;) Vad har hänt sen sist då? Igår fick vi spontanbesök av Wilmas farmor & farfar. Kul! Wilma tyckte det var jättekul och lekte massa med dem. Jag har ju helt glömt att skriva att Magnus & Wilma var borta några dagar förr förra veckan. De var ju i Motala och lekte med farmor & farfar hela dagarna. Wilmas favoritsysselsättning där är att mata änderna. En kväll var de på kalas hos kusin Hugo. Hugo blev överlycklig över att Wilma kan säga Hugo.
 
I lördags var vi på Marieberg och fixade lite ärenden. Vi köpte lite saker till hemmet (läs: verktyg) och så kläder till mig och Wilma. På kvällen hade vi tapasafton, mums!! Såg sen filmen Livvakt, den var helt okej, men rätt så bristande story.
 
Nu ska jag ta vara på kvällen innan jag ska lägga mig tidigt! I morse fattade jag inte ens att väckarklockan ringde, är man trött då?! ;)
 
Kram på er alla som läser min blogg än....
 
 
På kalas hos kusin Hugo som fyllde 6 år!


Mera, mera...

I trädgården hos farmor & farfar.

Leker med Play-doh

Matar änderna från bryggan
 

1 kommentar: