onsdag 3 oktober 2012

Duktiga

Godnatt på er!
 
Mitt mål är att komma i säng innan 22 idag. Har varit trött nu sista veckan när väckarklockan har ringt så är ju bara att ta tag i saken och lägga sig tidigare. Svårare ska det väl inte vara?! :)
 
Idag efter jobbet tog vi oss iväg till spåret och sprang. Wilma var så himla trött innan och väldigt gnällig så övervägde att en av oss skulle stanna hemma med henne, men hon fick som tur var ny energi bara vi kom utanför ytterdörren. När vi kom hem tappade hon kontrollen över sin trötthet och grät åt det mesta, inte lätt att vara så trött.
 
Nu sitter jag med ett I-landsproblem, har vunnit ett presentkort på Zalando, men det finns så mycket saker att välja på så jag kan knappt hitta något!
 
Sov gott! Nu ska jag öka i säng...
 
Kram
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Ja det gör ju det men grymt skoj! :) kram

    SvaraRadera
  2. Skoj med vinst och om du kikar in på min matblogg kan du vinna igen =) Tävla gärna i min nya tävling där du kan vinna mässbiljetter och biobiljetter =)

    SvaraRadera
  3. haha... om sanningen ska fram så får jag näst intill tvinga ut mig själv i spåret, men det är ju onekligen ganska skönt sen när man kommer hem och har det gjort !! :)

    SvaraRadera