onsdag 10 oktober 2012

Hockeykväll & frisören

Hej på er!
 
Nu sitter vi och tittar på Djurgården - Örebro på TV, vi har även sällskap av pappa här hemma.
 
I fredags efter jobbet så skjutsa vi Magnus till hans jobb där han satte sig på en buss till Limmared för att göra ett studiebesök på hur glastillverkningen går till. Så Wilma och jag åkte till Helena & Olivia på en playdate. Där var också Jojjo och Åsa med deras barn så det var verkligen full fart. Kul!
 
På lördagen var det strålande sol så jag och Wilma fick med oss Jenny och Kitty till svampskogen. Vi plockade en hel del svamp igen. Så himla gott! På kvällen kom Magnus hem och vi hade bara en lugn kväll. Söndagen bestod utav jobb, träning och fix här hemma.

I söndags åkte jag iväg till Friskis efter att Magnus och jag sprungit, blev så peppad att träna mer så nu är ett nytt träningskort inköpt. Så nu kör vi!! Var på spinning 2013 (Under hösten 2012 är Örebro testförening för ett nytt upplägg på spinningen som på sikt kommer att ersätta passen med de olika intensiteterna (bas, medel och intensiv) och det var ett riktigt bra pass trots att jag tycker spinning är riktigt tråkigt i vanliga fall.
 
Idag har Wilma varit med Magnus när han klippte sig, hon var tydligen så himla duktig. Hon satt i hans knä helt stilla i 30 minuter, ni som träffat henne vet att detta är stort! hihi
 
Torsdag imorgon...så snart helg, då händer det roliga grejer, längtar!
 
Kram så länge
 




Hos frisören
 

2 kommentarer:

  1. hejja hejja !! jag har faktiskt funderat på att skaffa ett gymkort jag med, för snart kommer det vara jäkligt kallt att springa ute...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kram kram! :) Ja blogga är ju sjukt roligt!

    SvaraRadera